Blogia
Bloc sobre Noves Tecnologies i Educació

Qui és Marta Insa?

Qui és Marta Insa?

Comencem una aventura: jo com a blocaire, escrivint a la xarxa les meues cabòries. Tu com a lector, a l'altra banda de la pantalla. Realment és més senzill ser lector que blocaire; però també resulta més interessant indagar i explotar les possibilitats de les noves tecnologies. Això ara ho estic aprenent a la facultat; estic segura que els meus fills ho aprendran a l'escola, a Primària, tan bon punt siguen capaços de distingir entre la n i la u.

Em dic Marta Insa; sóc estudiant de Magisteri especialitat en llengua estrangera, tinc 28 anys i sóc llicenciada en Comunicació Audiovisual. En els meus estudis previs ja ens ensenyaven algunes nocions de noves tecnologies: per exemple, entre altres coses, haguérem de fer una pàgina web senzilla amb llenguatge html. No va ser tasca fàcil, però finalment ho vaig aconseguir. Ara, per a l'assignatura de Noves Tecnologies, estem fent aquest blog. M'agrada més aquesta activitat, sincerament. I a partir d'ara et convide a que entres a la resta dels articles lliurement. Visca l'espai virtual sense fronteres!!

2 comentarios

M. I. -

Jo també hem dic Marta Insa!!! jajaja

marta -

jo també em dic Marta Insa^^